۱۳۹۰ خرداد ۲, دوشنبه

امیدواری ما و وحشت حاکمیت

سید مجتبی واحدی ؛

یکی از سایت هایی که با پول ملت ایران ، بر علیه همین ملت توطئه می کند مدتی است وحشت و عقده رأس حکومت از کروبی و یارانش را به نمایش می گذارد . یک روز آرزوی اربابان خود برای «سکته قلب کروبی » را به عنوان خبر، به خورد عد ه ای ساده لوح می دهد ، یک بار می گوید کروبی در داخل زندان خانگی به تجارت مشغول است و یک بار از تصمیم کروبی برای نوشتن توبه نامه خبر می دهد . این سایت بسیار معتبر !!!!حکومتی ، اخیراً متنی را جعل وآن را به عنوان سخنرانی من ، منتشر کرده که عیناً در زیر می آورم . وقتی این متن را خواندم خدا را به سه دلیل شکر کردم

یک – با لطف خداوند متعال ، تاکنون نتوانسته اند از میان سخنان من ، حتی یک جمله پیدا کنند که با استفاده از آن ،سوژه ای برای تمسخر سران جنبش یا تزریق ناامیدی به مردم ، بسازند .پس به ناچار یک آدم کم سواد را پیدا کرده اند تا متنی صد در صد جعلی از یک سخنرانی موهوم که اصلاً وجود خارجی نداشته را به عنوان خبر ، به این سایت که آی کیو مدیران آن ، از اقدامات آنها قابل شناسایی است بفروشد . البته نمی دانم جاعلان اینگونه اخبار، وقتی پول های دریافتی را برای عیاشی های خود صرف می کنند تا چه حد به ریش ارباب بزرگ خویش می خندند !؟

دو ـ گمان می کنم سران حاکمیت ، بر روی ورود ناشیانه بعضی دوستان ما به بحث انتخابات ، حساب زیادی باز کرده بودند . آنها از اظهار نظر صریح من در خصوص لزوم تحریم انتخابات در صورت عدم وجود یک نظارت دقیق داخلی و بین المللی بر آشفته شده اند و از سر دستپاچگی ، دست به این جعل ناشیانه زده اند . برای اثبات جعل بودن وناشیانه بودن این جعل ، تلاش زیادی لازم نیست . من در دو سال اخیر صدها مصاحبه ، مقاله و اظهار نظر داشته ام که این متن جعلی هیچ شباهتی به آنها ندارد . به هرحال وقتی فهمیدم افشاگری این بنده حقیر خدا درخصوص بازی جدید حاکمیت ، تا این حد موجب آشفتگی و عصبانیت آنها شده ، بازهم خدا را شکرکردم

سه ـ شکرگزاری سوم به درگاه خداوند متعال به آن جهت بود که فهمیدم امیدواری من نسبت به روشن بودن آینده جنبش سبز و اظهار مستمر آن ، یک امید دقیق بوده و حاکمیت را به شدت وحشت زده می کند و لذا ناچارشده اند سخنی در باب ناامیدی من از آینده این« جنبشِ استبداد سوز » جعل کنند . از صمیم قلب می گویم «الحمدلله الذی جعل اعداءنامن الحمقاء» سپاس خدای بزرگ را که خانگی ترین دشمنان ملت ایران را از میان احمق ترین مخلوقات خود ، انتخاب کرد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر